Alla inlägg under juni 2011

Av Ida - 24 juni 2011 10:08

Hej, tänkte bara säga förlåt för jätte dålig uppdatering. Men vårt internet funkar knappt, JÄTTE IRRITERANDE! Och det är inte bra ännu, så det lär bli mindre bloggande tills vi har fixat internet. Så ni vet.


Idag äre midsommar!! Glas midsommar allihop!:D

Vi hörs,

Ida :)




Av Ida - 20 juni 2011 11:36

Hej:)Ikväll blir det fotbollsträning med brudarna:) Imrogon ska jag vara med Fanny ( fnylife.devote.se). Ska bli roligt!:D Sen på onsdag drar jag till Sandra!! Saknar dig jätte mycket... vi har inte kunnat vara med varandra pågrund av att hon har spelat Hudik cup med F-97. de kom tvåa, GRATTIS!!<3 Så ikväll på träningen får jag träffa dig, bästisen:) Kram på er:)

Av Ida - 20 juni 2011 08:33

Jag är jag

Du är du

Vi är vi


If you coud see into the future and see how everything will stop, it would be very useful. It´s just realizing that you must do one or the other to keep people happy.


Av Ida - 18 juni 2011 16:37

Hej:D

Nu har man kommit hem från en underbar och rolig dag tsm med Elina!<3 ( eliinalodin.blogg.se)

Vi tittade först på våra brorsors match, de förlorade:( Kom inte ihåg med hur mycket.

Sedan fick vi skjuts in till stan av Elinas pappa. Där åt vi på McDonalds och sedan gick vi på stan och shoppade:) Jag köpte en sommarklänning! Vart väldigt nöjd med den!!:D<3<3 Sen åt vi glass. När vi kända för att åka hem så gick vi ner till buss- stationen. Då trodde vi att 41 skulle komma 15.00 så då satt vi och väntade i en halv timme där. Då såg Elina att vi hade tittat på vardagarna... Smarta vi, haha:D Så då väntade vi i en kvart till när 42 skulle komma istället. Det gick bra de me, vi pratade bort tiden:)<3

Nu ska jag nog se " The vampire diaries".

Har det så bra så länge!<3

Ida


Av Ida - 18 juni 2011 08:02

Hej:D

Nu drar vi snart mot Sundsvall till min brorsas match. Elina ska oxå komma dit, för hennes lillebror spelar i samma lag som min lillebror. Sen tro ja att jag och Elina skulle till stan!:D Ska bli kul;) Få se om jag hittar något.

Kram,

Ida

Av Ida - 17 juni 2011 20:35

Imorgon åker vi hem från mormor. William ( lillebror) ska spela match kl. 10.00 tro ja...? Hemma i Sundsvall. Så vi måste kliva upp vid sju tiden för att hinna med.Tidigt...? Vi ska möta mamma och pappa vid vägen, så inte dem behöver kliva upp jätte tidigt för att hämta oss. Så då åker vi halva vägen var:) De går bra de me;)

 

Jag går hur jag känner själv, inte hur de andra känner. Jag gör mina egna val, inte som andra vill. Jag gör som jag tycker, inte som andra tycker. De ni tycker är fel, tycker jag är rätt. Sen om jag misslyckas tar jag den smärtan. Hellre försöka än låtsas. Vissa kommer vara emot mig, men jag har de som är med mig också.

Av Ida - 17 juni 2011 16:49

GRATTIS ELLA DALEBRAND!!!!!!!!!!!!! Hoppas du får en bra 13 års dag!! Många kramar från mig!!<3   

Av Ida - 17 juni 2011 14:58

Hej:)

Jag har varit ner till stan en sväng. Det var någon stadsfest. Det var inte så mycket att titta på... vi gick till tivolit och försökte vinna choklad men det gick inte så bra...:( Sen åt vi kyckling wook. Det var faktiskt väldigt gott:D

 Så nu tänkte jag ut och springa. Jag lär väl hitta någon bra väg att springa på. Är ju hos mormor så vägarna är inte kända för min del... men det går nog bra, haha:D

Vi hörs,

 Ida



Ovido - Quiz & Flashcards