Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida - 31 oktober 2011 16:12

    

  



Av Ida - 31 oktober 2011 12:49

Har hittat ett jätte bra killband!!!! + dem är snygga oxå ;)

Bandet heter Anthem Lights. Hade aldrig hört dem förrut förrän idag :)

  

 

     

Visst är vissa rätt så snygga va?? ;)




Hörs, Ida

Av Ida - 31 oktober 2011 11:04

Heej:)

Har nyss städat rummet, det behövdes städas märkte jag:P Men nu är det klart - SKÖNT!!!!

Jag måste städa badrummet oxå... så jag tänkte att jag kunde blogga mellan städandet:D Smart va!? Jag vet :)


Ikväll så ska jag gå på bio med Amanda, Jesper och Philip.Vi ska se In time. Den verkar vara jätte bra! :D Sedan efteråt så ska Amanda kanske sova här :) <33333333333333333

Imorgon blire nog att åka upp till mormor med lillebrorsan:) Tror vi skulle åka buss dit.


Jaja, jag tror jag måste börja städa badrummet nu. Inge mer paus med andra ord! :'(..............

Hejdå alla bloggläsare!



Av Ida - 31 oktober 2011 09:29

Den här låten måste vara den sorgligaste kärlekslåten. Men den är rätt så bra :)


Nu ska jag städa! Det lät väll kul!?


Hörs, Ida

Av Ida - 30 oktober 2011 18:35

   Heeej:)

Innebandy matcherna gick bra! Vi vann första och andra matchen vart det oavgjort. Ingen förlust med andra ord! :D

Så nu snart ska jag och William se någon film hade vi tänkt:) Vet inte riktigt vilken film det vart :P Haha:)


Idag åker Sandra till fjällen. Hon kommer vara borta hela höstlovet typ..... Kommer sakna dej<3<3<3

 


 


   

    

 

 

 

 

     


Älskar dej vännen <3<3<3<3<3


Hörs, Ida


     


  

     

Av Ida - 30 oktober 2011 08:24

Hej:)

Snart så ska jag åka iväg och spela innebandymatcher på hemmaplan:)<3

Heeeejdååååååååå:D


Just nu lyssnar jag på denna låt, (för er som undrar lixom) :P


 


Hörs, Ida

     

Av Ida - 29 oktober 2011 19:13

FOTBOLL!!!


Fotboll är absolut den bästa sporten som finns! Jag njuter varje gång jag spelar fotboll och jag känner mej hemma på planen. Det är mitt andra hem:P Fotboll är bland det bästa som finns, massvis med kärlek till de!!!<33333333

  Jag har länge tyckt om fotboll. Och nu när man är äldre och börjar träna mer "seriöst" och få spela på 11-manna och allt, så är det ju ännu roligare!

  Jag brukar spela höger forward och jag trivs jätte bra med den positionen:) Jag har nummer 19 på tröjan och mitt lag spelar antingen i blått eller vitt. För det mesta blått:)

Men den här säsongen har vaden ställt till det väldigt mycket för mej så jag har fått vilat väldigt mycket det här året..... Inge kul! :'( Så den här säsongen som kommer nu ska jag inte få några skador alls! :D

Älskar fotboll!!<33333


Fotboll i mitt hjärta. <3

Jag kan ta skit och smärta

för jag har fotboll i mitt hjärta.

Jag kan ta svek med mod

för jag har fotboll i mitt blod.

Jag kan förlora ett öga, jag kan krossa en tand

men fotboll kommer alltid att komma i första hand! <3

 

 

 

 

  

Mååååååååååååååååååål! 

 

 

<33333333333333333333333333333333333333

 

Hörs, Ida

 

 

 

Av Ida - 29 oktober 2011 15:30

I våran galax, ser jag dej som stjärnan som lyser upp min natt.

 

When you dreaming with a broken heart.. .. the giving up is the hardest part.

 

Loving you is my favorite mistake.

 

   

 

Hörs, Ida

 

Ovido - Quiz & Flashcards