Alla inlägg under april 2012

Av Ida - 30 april 2012 21:29

Hej!
Nu har jag nyss kommit hem från majbrasan. Det var helt okej!Stod och sålde fika tillsammans med Lisa, Matilda och Linnea. Och när det började närma sig nio så vart det jätte kallt :/ Så nu känner jag knappt mina fötter... Men det var roligt iaf :D Jag har alltid jätte roligt med tjejkompisarna ;)


När jag ändå bloggar så kan jag lika gärna lägga upp bilderna sen idag(del 2). Så här kommer bilder från dagen! :D


Sandra:

     

 

 


Jag:

 

 

 

 

  


Godnatt,


//Ida

        

Av Ida - 30 april 2012 16:23

Hej!

Jag har haft det jätte roligt både igår och idag! Idag har jag och Sandra fotat och om ca. 1 timme ska jag till Vattjom på majbrasa. Ni får del 1 med bilder sen igår och bilder sen idag kommer i del 2 :)

Vi lekte fotomodeller efter varmrätten ;)


     

 

     

   

     

 

        


//Ida

Av Ida - 29 april 2012 07:26

Hej! :)
Igår sov jag till halv tolv på dagen! Härligt :D Sedan for jag till Selånger och tittade på lillebrorsan. En match var vid tre och en vid sex. Vilken tur att Elinas lillebror spelar i samma lag så man får sällskap utav henne ;) Sedan träffade vi Matilda och Sandra också! :D

Idag ska jag spela första serie-matchen hemma mot Timrå. Är jätte laddad! Efter matchen följer Sandra med mig hem och då börjar vi att laga mat. Förrätt,varmrätt och efterrätt till kvällen när tjejkompisarna kommer över på tjejmiddag :D Ska bli roligt och trevligt :) Sen sover Sandra över hos mig tills imorgon.

Imorgon kväll ska hela innebandylaget som sagt till majbrasan i vattjom. Det ska också bli roligt! :D


Måste också få säga grattis GIF till två härliga vinster igår under cupen! Hoppas det går lika bra för er idag också! :)

 

   

 

 

   

   

Här fick ni några bilder på mig och bästisen <3


//Ida

 

 



Av Ida - 27 april 2012 18:30

Hej!

Nu är det helg, och så är vi lediga på måndag och tisdag! På söndag ska jag spela fotbollsmatch på hemmaplan, längtar! :D Och på måndag ska jag vara i Vattjom med innebandylaget och stå och sälja fika bredvid majbrasan ;) Ska faktiskt bli roligt :)

På torsdag ska vi ha simning med skolan på morgonen, där bredvid himlabadet. Sedan klockan 12.00 ska vi till Tonhallen och kolla på en föreställning. En väldigt slapp och skön dag med andra ord!:D Lär förmodligen äta någonting på stan innan föreställningen också ;)


  

    

 

Du är verkligen guld värd Fanny <3


//Ida

Av Ida - 24 april 2012 06:33

Precis ett år sedan idag... <3

Av Ida - 22 april 2012 19:22

Ha haft det jätte roligt i Hudk!!Hotellet eller vandrahemmet vi bodde på döpte vi om på en gång till Spökhuset;) Det var typiskt sådant ställe där det säkert kan sväva andar runt omkring eller nått liknande. Men vi överlevde ju! :D Haha ;)


Med tanke på att det här var våra 2 första matcher på säsongen så spelade vi jätte bra! Förlorade första matchen med 2-1 men andra vann vi med 2-3! :D Grymt bra spelat i helgen tjejer!

Några bilder sedan helgen :)


 


Byebye :*


//Ida

Av Ida - 19 april 2012 16:03

Hej!

Idag på skolan så fick vi dissikerade en aborre! Man skulle öppna upp fisken och kolla organen och det... Mysigt det låter va? ;) Ni skulle ha känt lukten av fisk i klassrummet... uscha! Det var iallafall en upplevelse man nog kommer komma ihåg när man fiskar fisk. Och såklart så blir det fisk till lunch också...-.-Fisk,fisk och fisk. Mycket fisk det vart idag... :P

Ikväll har vi träning klockan åtta till halv tio. Imorgon ska Lisa sova över hos mig för vi ska ju till Hudik med fotbollslaget på lördag! :D Tåget går någongång vid halv 08.30-09.00 tror jag :) Det ska bli hur kul som helst! Sedan kommer vi hem någongång under söndagen. Det är min helg det! :)


Funderar också på att ta en ganska så lång bloggpaus... Det är mycket nu med skolan och allt, oh jag vet inte om jag vill blogga mer på ett tag. Vi får se.

Här får ni en bild på mig, Fanny och Freja från idag som togs utav Petters mobil:)


 


//Ida


Av Ida - 17 april 2012 16:20

Hej!

Ja, idag vart det ju som sagt snö oväder... inge roligt alls! Nu är jag faktiskt trött på snön.

Annars har dagen gått bra :) På slutet av dagen när vi hade HLT(handledartiden) så kom en utav våra handledare fram  till mig (hon var inte på skolan igår). Jag tittade upp mot henne.

"Jaha, va det du. Jag trodde vi hade fått en ny elev" sa hon.

"Haha, näe jag är samma jag" Sa jag.

"Ja. Det var bara det att du har fått en annan hårfärg då." Skrattade hon.

Haha ;)


Nu ska jag ner och äta middag, och sedan blir det fotbollsträning ute i snön. Så hejdå! :D


 

Här är mina nya converse! :)


//Ida

Ovido - Quiz & Flashcards