Alla inlägg under maj 2012

Av Ida - 29 maj 2012 16:23

Hej!
Vi började dagen med att repa lite danssteg tills morgonkvällens danskväll. Med andra ord foxtrot och bugg. Det var jätte roligt, fast det kommer bli ännu roligare imorgon kväll! Resten utav dagen gick bra, och rasterna var väldigt roliga!

   Imorgon ska Fanny följa med mig hem efter skolan och så ska vi fixa oss tillsammans till danskvällen. Så det här blir nog det sista inlägget innan jag åker till Turkiet. För vi åker direkt efter danskvällen till Arlanda. Och tidigt på torsdagsmorgonen lyfter flyget från Sverige. Men när jag kommer hem så lär jag förmodligen ha knäppt många bilder så det är bara att kika in här på bloggen så får ni antagligen se bilderna!:)


Så jag säger hejdå nu och önskar er en trevlig vecka!


Hittade en bild på mig och Emma sen i vintras. Kände på mig att ni ville ha en vinterbild! ;)

Visst var det en snygg bild!? ;)


 


//Ida

Av Ida - 27 maj 2012 14:49

Nu är det bara 3 dagar kvar till Turkiet! Längtar ihjäl mig. Ska bli så himla skönt att åka utomlands(även fast det är enormt varmt här i Sverige just nu oh) ;)

Vilka såg eurovision song contest igår? Det gjorde jag iaf och grattis till Loreen!! Gud va grymt att vi ska anordna eurovision nästa år! :D Och Loreen var så himla duktig, vilken röst hon har!


You think I'm strong. That I'm the lucky one. Just cause I came out on top and you feel down below.

It goes up. It goes down. I can't get off this rollercoaster ride.

I can't stop. No matter what. I can't get off this rollercoaster ride.

Cause I think of you all the time. But we fight too much still we can't get enough. Don't think we'll ever be fine.

You think I'm OK. And that I never hit the ground.

I can't get off this rollercoaster ride.


 



//Ida

Av Ida - 26 maj 2012 18:56

I've been good. Done my time. So cut me loose. I know that i'll be fine.

Let my body decide. I'm taking the ride tonight. This is just a drive by.

Let's not waste any time tonight. Just for tonight i give myself green light.

The sky's the only limit. Now that I am in it.


                                              


//Ida

Av Ida - 26 maj 2012 17:35

Sol,värme,fotboll och vänner är en väldigt bra blandning! Idag har jag haft en väldigt rolig dag. Först på morgonen så tittade jag på när 99/98-orna spelade match på thule tsm med Alex,Sandra och Jojjo. Sandra fixade instagram åt mig då, så nu har jag det! Efter matchen åkte jag hem med mamma och åt hamburgare. Sen vid tre tiden åkte jag in till thulevallen pga att William skulle ha match. Men istället för att titta på matchen så spelade jag fotboll tsm med Isak,Oscar och Lisa. Efter ett tag kom Elina, Emma, Sandra och Hanna dit. Och efter ett tag cyklade dem hem igen och då körde vi lite straffar jag,Lisa,Isak och Oscar.

Och nu är jag hemma, kl.halv sex. Har haft fullt upp hela dagen och det har bara varit jätte roligt. Nu längtar man enormt till sommarlovet där man kan umgås med alla vänner dygnet runt! :D


 


//Ida

Av Ida - 24 maj 2012 19:26

Var ute och fotade lite grann förut, vart faktiskt väldigt fina bilder! Gillar den sista mest :)----->


   


//Ida

Av Ida - 24 maj 2012 07:21

Heej!

De går ju faktiskt bra att blogga med vänsterhanden! :D

Idag börjar vi klockan nio och slutar elva. Vi har först biologi i 40 minuter oh efter det har vi idh(som ja inte ska va med på) sen slutar vi!! En helt fantastisk dag :D


Och Louise har också hunnit fyllt år under min "bloggpaus". Så grattis i efterskott!! :D <333

 

 //Ida

Av Ida - 23 maj 2012 19:46

Hej!

Jag har brytit högerarmen på matchen mot Erikslund i söndags så jag har inte viljat blogga pga att ja inte är vänsterhänt. och då tar det dubbelt så lång tid att skriva :P bara så ni vet vrf jag inte har bloggat dem senaste dagarna.


Nyss har Emma, Hanna och Ulrica åkt hem. De kom plötsligt hem till oss för ett tag sedan och överraskade mig med godis. Alltså hur underbara får man egentligen vara? :') Vi bjöd dem på fika och så pratade vi om blandannat minnen sedan Lilla vm när ja sprang åt fel håll... ;) Skrattade rätt så mycket åt det kan ja säga! :P

 Jag uppskattade det här överraskandet jätte mycket!Det var jätte roligt att ni kom oh hälsade på:)


Älskar er Emma och Hanna enormt mycket, ni gör mig alltid så glad! Ni är så glada och roliga så det går lixom inget annat än att ha kul med er! :-) Ni är bäst <3


     


Visst ser det mumsigt ut? ;-)



 

Snyggingar ;) <3

//Ida  

Av Ida - 19 maj 2012 20:41

Hej! Nu sitter jag i en fåtölj med en filt runt mig och bloggar. Har nyss sätt One Tree Hill. Det är så sjukt bra alltså, man blir beroende ju... :P Innan maten idag så satte vi upp studsmattan. Så nu är den på plats :-) Sen bakade mamma en rabarberpaj! Ohh det var jätte gott, rabarberpaj och vaniljsås...mmm :') <3


 


//Ida



Ovido - Quiz & Flashcards