Alla inlägg under juli 2011

Av Ida - 26 juli 2011 12:32

Nu har jag inte bloggat på ett tag - I know!Imorgon åker man till Umeå och spelar cup!:D Like it!! Jag <3 FotbollLängtar som ett tok nu, ska verkligen bli jätte roligt! Och med värdens bästa brudar kan man ju inte ha annat en kul;)<3Sedan efteråt åker jag till Piteå havsbad och Hanna och Emma ska oxå dit! Roligt:D Så lär väl vara med dem rätt så mkt:)<3 Efter vi har varit i Piteå(tro vi skulle vara där ca. en vecka)så drar man tillbaks till Umeå och är där några dar till. Sen den !0:onde aug så äre DM match mot SDFF:) Ska bli roligt.Pratade med Amanda häromdagen (en som går på min skola och som spelar i SDFF)att dem skulle spela två matcher den dagen. Hoppas du kommer spela mot oss, Amanda! Saknar dig<3<3 Efter allt det här är ju sommarlovet nästan slut... Jaja, ha det så bra så länge! För de ska iaf jag ha!!Hejdå / Ida

Av Ida - 5 juli 2011 10:26

Heej!

I helgen har jag verkligen haft fullt upp. Det var ju Lill@ vm. Så hela helgen var ja där och hejade på min brorsa och många fler lag!:D 

Jag träffade också 4 stycken från skolan, de var roligt att träffa dem igen:)

I söndags så hade vi en återträff med gamla klassen, fast de kom bara tjejer;) De var roligt de oh! Vi körde vattenkrig, och de slutade med att vi badade med kläderna på i poolen:P hihi. Skojigt!

Efter det sov jag över hos Sandra och på måndag,igår, var jag, Sandra och Elina på birsta. Jag köpte ett armband, ett halsband och en kjol. Det var ju rea! :) Hihi

Idag ska jag bara ta det lugnt.

 

What are words if you really don´t mean them when you say them,

What are words if they´re only for good times then they´re dark,

When its love,  yeah you say them out loud,  those words, they never go away,

They live on, even when were gone.

Presentation

Hej, jag heter Ida och är 14 år. Jag är en glad tjej från Sundsvall och min favorit sport är helt klart fotboll!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards