Alla inlägg under december 2011

Av Ida - 31 december 2011 19:41

Gott Nytt År på er allihopa! Kram Ida :)<3

Av Ida - 30 december 2011 17:37

Hej, nu är ja i fjällen :) Vi kom 5 av 12 lag på cupen, vilket var helt okej. Men vi spelade grymt bra1 vi vann alla matcher utom två, ena matchen vart det oavgjort och den andra matchen förlorade vi. Så vi förlorade en match på HELA cupen:D jag hade det jätte roligt iaf! :D


Om 4 dagar fyller jag 14 år!!! Längtar! :D<3<3<3<3<3


  Cooling, I know! ;) :P


Hörs, Ida           

Av Ida - 24 december 2011 11:29

     

 

 

  

 

Såhär ser jag ut just nu - julafton :D

Och halsbandet jag har på mig, det var det jag fick av Amanda :D<3 Visst var det snyggt!? :) <3



Hörs, Ida

Av Ida - 24 december 2011 09:12

Hej, vi får se hur mycket jag hinner blogga nu på sista tiden.


God Jul Och Gott Nytt År!!!!


 

 

Hörs, Ida



Av Ida - 23 december 2011 13:28

Hej,

kom in för en stund sedan från att ha åkt tefat och snowracer med William i den härliga snön! Sedan så gick vi en liten promenad med faster och under promenaden byggde vi en jätte fin snögubbe!:D Eller fin och fin... menmen:P

 Och så har jag börjat att börja packa till cupen, ska snart fortsätta med det och börja packa till mormor också :) För imorgon är det ju julafton!!!! Gud va roligt!:D

 

  

   

     

 

Här fick ni några bilder från Piteå i somras, saknar


Hörs, Ida

  

Av Ida - 22 december 2011 21:44

Heej!

Har nyss kommit in från att ha fikat eller ätit (propå vad man vill kalla det) hos min faster och Åke :D Dom bor granne med oss :)Vi fick gröt, julskinka, julsenap, mackor, m.m. Sedan så kom Tobias hem idag :D Haha det var jätte roligt att träffa honom! Tror jag inte har skrattat såhär mkt som jag har gjort ikväll på rätt så länge :P NI skulle ha sätt... vi fotade:D Haha, ja ville ta ett kort på min mobil på honom, och det gick väl bra :) O sedan så ville pappa va med, och det vart väldigt snygga bilder kan ja säga! Sedan så tog pappa bilder på Tobias med sin mobil, medan jag oxå satt med min mobil och skulle fota honom. Haha värsta paparazzierna vi är pappa! ;D Åke satt bara och skrattade :P Sedan ville jag att pappa skulle ta ett kort på mig och Tobias - väldigt snygga bilder det blev där oxå! Sedan så skulle vi kolla igenom alla bilder och jag, Tobias, pappa och Åke skrattade ihjäl oss (framför allt jag och Tobbe) på en av bilderna:) Tobias gjorde en jätte rolig grimas, fick ont i magen. Så mkt  skrattade jag!! Hahaha, ja en bra kväll som att fira att det är JULLOV tyckerja! :D

  Det är bra att ha syskon som man kan skratta med! ;)


 


Hörs, Ida



 

 

Av Ida - 20 december 2011 17:30

Det skulle inte skada om ni kommenterade lite mera! Skulle bli glad om ni gjorde det :D Kram :*


I don't want anyone else to have your heart, kiss your lips, be in yor arms, be the one you love. I don't want anyone to take my place.

 

Look at the stars, look how they shine for you :)

 

 

Hörs, Ida

 

Av Ida - 20 december 2011 16:25

Hej,

idag har vi bara haft AP (arbetspass) och sedan skridskor! En rätt så skön dag, och så fick vi julbord på lunchen! LYX:D

Och som tur var så kunde mamma hämta mig, Fanny och Lisa på Gärde - vilket var väldigt skönt kan jag säga! Så då slapp vi ta bussen hem :-)

  Snart är det jul! Gud va roligt och skönt med lov, ska bli väldigt skönt!!!! Fast det blir ett rätt så speckat schema kan jag säga :P Först ska vi till våra kusiner och fira julafton där och där sover vi över. Sedan dagen efter så åker vi direkt till mormor och firar en till jul där, och sover över. Sedan åker vi hem och så ska jag packa. För nästa dag så far jag till Falun tsm med innebandylaget och spelar cup där :D Sedan när jag kommer hem från cupen så ska vi åka till fjällen och vara där över nyår. Sedan åker vi hem innan min födelsedag, tror jag, som är den 3 januari. Och då får jag förmodligen en vilovecka. Om jag inte följer med William på hockeycup i Bollnäs...   -.- haha ja, som sagt. Speckat schema! :P


     


Hörs, Ida

Ovido - Quiz & Flashcards