Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 29 februari 2012 06:24

Godmorgon!

Idag är det skola, och första timmen har vi kör. Och efter skolan drar man hem till Jesper :D

Kanske skriver ikväll! Pusshey :*


 


Hörs, Ida

Av Ida - 28 februari 2012 16:55

Hej!
Idag fyller min kära far år! Grattis världens bästa pappa! :*

 Efter skolan hade jag utvecklingssamtal... Det gick bra! :D Och efter samtalet åkte vi till Jannes jobb (min innebandytränare) och lämnade strumpor eller nått.. :P Och efter DET åkte vi till Atlas för att kolla hur mina vader mådde. Och gissa vad jag fick besked om!!!!?????:D JAG FÅR VARA MED PÅ TRÄNINGAR (INTE BARA KÖRA STYRKA) OCH VARA MED PÅ MATCHER!!!!!!!!!!!! Asså gud vad jag är glad!! Helt överlycklig alltså! :') Har gjort styrka nu på alla innebandy och fotbollsträningar i 2 månader... och jag måste erkänna att jag är lite less på det nu...

 Men jag har fått övningar jag ska göra nu i 3 veckor, och sedan ska jag till Atlas den 20 mars för att kolla så jag är helt frisk i vaderna. Jag var 10 % till att vara helt frisk sa han idag! :D Det går inte att beskriva hur mycket jag har längtat till denna dag!


Har haft problem med dem här vaderna i 1-2 år nu... Men efter sommaren ifjol gick det som gått som över. Men någongång på ett idrottspass på skolan så högg det till i ena vaden, och då var jag på ruta ett igen.... :'( Så nu har jag fått besöka vårdcentralen och Atlas för att få hjälp. Jag fick ju en muskelvristning ifjol, och en till liknande händelse i andra vaden strax efter. Och nu har jag inte fått tränat "riktigt" på minst 2 månader... Så ni kan ju fatta hur roligt det är för mig att få veta att jag verkligen får träna och spela match nu!!!!! :DDDDDDDDD En glad Ida härå kan jag lova! ;)


Ikväll kommer grannarna och ska äta här och firar pappa. VI ska äta smörgåstårta blandannat! :D

Ja såhär har min dag varit, och kvällen kommer bli trevlig oxå! Och i helgen kommer släkten och firar pappa :D


I söndags var Jesper hemma hos mig. Vi hade det jätte roligt! William och han hade snöbollskrig med varandra... haha, ni skulle ha sätt ;) Dom såg rätt så roliga ut! ;D

Och igår satt jag med SO-frågorna innan jag skulle iväg på innebandyträning, så nu är jag klar med dom frågorna! Skönt.


Vart ett långt inlägg idag,

känner jag ;)

Haha det rimmade!!! :D Haha okej nu ska jag sluta skriva, jag är för glad !!!!! Äntligen får jag använda mina matchkläder! :)

            

 


   

Hörs, Ida

Av Ida - 25 februari 2012 11:40

Hej, snart drar jag och Sandra in till matfors och ska stå där med laget och sälja fika :)

Sedan åker jag in till Nordic och kollar på när lillebrorsan spelar hockeymatch ;) ( Han har cup)

Hejdå! Ni får 1 bild sedan igår på mej och Sandra ! :*

 


Hörs, Ida



Av Ida - 21 februari 2012 17:59

Hej!

Dagen har gått bra :) På lunchrasten så knäppte Carro några kort på mig och Amanda :D


     


Haha, den sista bilden gillade jag mest ;)

Amanda har fler bilder, men jag tog dom på facebook så ni får nöja er med dom! :-)


Hörs, Ida 

Av Ida - 20 februari 2012 15:47

Hej!
Idag har jag åkt ungefär 2 mil på längdskidor o ikväll blir det innebandy träning:)

I fredags så bjöd Hanna och Emma mig på middag och bio! Vi åt på biteline, och gud vilka mättande pizzor dom har där :P hehe, vart jätte mätt :P  Och så åt Sandra och Elina med oss också! För dom skulle på samma bio som oss så då åt vi tillsammans med dom innan bion ;) Vi såg "En gång i Phuket" oh den var jätte bra!!!! :D <3 Det var trevligt att umgås med brudarna en hel eftermiddag och kväll! :D Älskar er :*

På onsdag ska jag till Jesper och på fredag ska Sandra sova över här! Ska bli jätte roligt <333


Hörs, Ida

Av Ida - 19 februari 2012 16:38

Alltså ohhh va duktig Molly var igår på melodifestivalen! Låten var så himla bra, och hon var verkligen bäst! Har lyssnat på låten ett antal gånger :P

 Sedan efter melodifestivalen såg vi filmen "The Bodyguard" med Whitney Houston blandannat. Gud vilken bra och spännande film! För er som inte har sätt den så rekomenderar jag den starkt! Den är verkligen jätte bra!!


Kom nyss hem från mormor, och ikväll blir det träning :) Morgon ska vi åka längskidor med skolan, ska bli roligt! :)  


Aja, hejdå! :* Lyssnar just nu på Mollys låt ;) Och texten är ju super bra! Hon har berättat att hon har skrivit texten om hennes känslor och refrängen handlar typ om att hon inte kommer sakna han och inte behöver han om hon faller, men frågar sig själv varför hon ligger på golvet och grinar ändå. Alltså, en jätte bra låt!! Och det var jätte bra att hon kom vidare till globen oxå! :D


Hörs, Ida

Av Ida - 15 februari 2012 17:20

Hej!

Dagen har varit bra :) När jag slutade skolan så fick jag en nallebjörn av min pojkvän som en Alla <3-dags present :')


  

   

Och så måste ni få en oseriös bild också :D

 


Haha, visst var nallebjörnen gullig!? :D Den är så mjuk och gosig ;)

Och hjärt halsbandet jag har på mig är också från Jesper, fast det var en julklapp. Men ändå :D Tänkte om ni undrade :P

Aja, nu måste jag nog gå och plugga inför matte provet imorgon... :/ Så hejdå på er!


Hörs, Ida

Ovido - Quiz & Flashcards