Alla inlägg under september 2011

Av Ida - 30 september 2011 16:11

Hej :)

Ikväll blire giffarna med värdens bästa lag! Vi ska vara giffarnas hejaklack hade vi tänkt:DD<3<3 Haha tycker vi är gryyym på det här med hejaklacksgrejen:P Hihi.

 Blir tyvärr inte någon bild idag för det gick inte att ladda upp :'(<3


Hörs, Ida


Av Ida - 29 september 2011 14:52

Hej:)

Sitter på mamma kontor och vet inte riktigt vad jag ska göra i en hel timme. Hon har något möte och de mötet slutar vid fyra så det är bara att vänta:)

Lär nog bli lite pluggande:)

Ikväll äre innebandy och imorgon ska mitt lag gå och se på GIF matchen. Ska bli roligt!:D

Och på lördag så äre ju match på norrporten och på kvällen så ska vi ha avslutning med fotbollen kl. 19.00 tro ja de var. Vill inte att fotbollen ska sluta:( men eftersom nästan alla i mitt lag spelar innebandy så krockar de ju med fotbollen. Så på vintern blir det innebandy:)


Hörs, Ida

Av Ida - 25 september 2011 19:14

Av Ida - 24 september 2011 16:11

Heeeej:D

Har nyss blivit klar med engelskan. Jätte skönt!

Vi förlorade matchen idag men stundtals så spelade vi bra:) Jag kunde inte vara med pga vaden:( Jag provade att värma upp men jag fick ont så då hoppade jag över matchen, utifall att. För nästa lördag så äre match på Norrporten så det är bäst att bli bra i vaden tills dess!

    


Hörs, Ida

Av Ida - 23 september 2011 19:42

Förlåt för dålig uppdatering men det har hänt ganska så mycket runt omkring så jag har varit väldigt upptagen.


Imorgon ska jag vara med på match! Äntligen:D Men jag ska prova hur det går på uppvärmningen med vaden och sedan får vi se hur det blir.

För jag vill absolut inte missa nästa match (nästa lördag) som spelas på Norrporten Arena mot SDFF:D<3 Då SKA jag vara frisk i vaden så jag ska ta det väldigt försiktigt imorgon. Men det ska iaf bli kul att vara ombytt till match igen!<3    


Hörs, Ida

 


        

Av Ida - 18 september 2011 14:18

Har haft det super duper roligt hos Sandra!!  Älskar dej<3

Men hinner inte blogga nått mer, kusinerna har kommit tro ja:P

Hörs, Ida

Av Ida - 17 september 2011 21:30

Heeeej igen!

Sitter med Sandras dator i hennes teverum. Hon sitter bredvid och smsar medan vi har på teven som ingen utav oss tittar på ens:p va smart vi är, haha:)<3

Vi ska oxå se på två filmer hade vi tänkt. Vi får se om vi orkar se två filmer eller om det bara blir en:) Vi får se, men förmodligen blire bara en:P


Hörs, Ida

Av Ida - 17 september 2011 19:44

Heeej! Sitter hos sandra nu och skrattar ihjäl mej, vet inte varför:D Vi har bara jätte roligt!! hahahahahah, Aa hejdå!!<3

Ovido - Quiz & Flashcards